Α. Πολιτική Επιστροφών
Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή οποιουδήποτε προϊόντος είναι το αίτημα να μας γίνει γνωστό εντός επτά (7) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος από τον πελάτη. Το nettop.gr δεν αποδέχεται, επιτρέπει ή φέρει καμία ευθύνη για επιστροφές, που πραγματοποιούνται σε διάστημα πέραν των επτά(7) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης επιβαρύνεται με το αναφερόμενο κόστος επιστροφής των προϊόντων.
"Σύμφωνα με την νομοθεσία της Ε.Ε., ο καταναλωτής μπορεί να ακυρώσει μια υπηρεσία ή να επιστρέψει ένα προϊόν μέσα σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα. Αυτό είναι γνωστό ως «cooling – off period» και είναι κανονικά επτά ημέρες από την ημερομηνία αγοράς. Ως πολίτης της Ε.Ε. έχει ανάλογη νομική υποστήριξη όταν αγοράζει μέσω διαδικτύου. Οι Οδηγίες της Ε.Ε. 97/7/ΕΚ και 2002/65/ΕΚ σχετικά με τις «Πωλήσεις από Απόσταση», έχουν ως στόχο να διασφαλίσουν ότι, έχει το ίδιο ελάχιστο επίπεδο προστασίας ανεξαρτήτως της έδρας του προμηθευτή στην Ε.Ε."
Επιστροφές γίνονται δεκτές με την προϋπόθεση ότι:
1. Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί, χρησιμοποιηθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, δεν είναι αλλοιωμένη ή λερωμένη, ή βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής του κατά την παραλαβή του από εσάς.
2. Επικοινωνήσατε μέσα στο διάστημα των 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
3.Το προϊόν να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο (με δελτίο αποστολής).
B. Εγγύηση
Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό ή παρουσίασε βλάβη (χωρίς την υπαιτιότητα του πελάτη), εφόσον επιβεβαιωθεί πρώτα το σφάλμα από τον κατασκευαστή/αντιπρόσωπο εντός του χρονικού πλαισίου της εγγύησης που καλύπτει το προϊόν θα επισκευαστεί ή θα αντικατασταθεί από τον εκάστοτε κατασκευαστή. Σε ορισμένες περιπτώσεις που το προϊόν εξακριβωμένα εμφανίζει δυσλειτουργία χωρίς να ισχύουν τίποτα από τα παρακάτω, αναλαμβάνουμε την άμεση αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον αυτό βρίσκεται στο απόθεμα μας χωρίς να χρειαστεί ο πελάτης να αναμένει επιβεβαίωση της βλάβης από τον αντιπρόσωπο ή τον κατασκευαστή.
Η Εγγύηση καλύπτει μόνο κατασκευαστικά λάθη ή ελλείψεις στη συσκευή.
Δεν καλύπτει οποιαδήποτε βλάβη προέρχεται από υγρασία, πτώση, αμέλεια, κακή μεταχείριση, παρέμβαση στα εσωτερικά τμήματα από μη εξουσιοδοτημένα άτομα ή μη ενδεδειγμένη χρήση. Επίσης δεν καλύπτει όταν ο αριθμός κατασκευής ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί ή αφαιρεθεί ή καταστραφεί, όταν το προϊόν χρησιμοποιείται σε περιβάλλον ή για χρήση που δεν προβλέπεται από τον κατασκευαστή. Όλα τα παραπάνω αυτομάτως θέτουν το προϊόν “Εκτός Εγγύησης” και η επισκευή του/επιστροφή του χρεώνεται.